31.03.2026 10:37 Yıllar sonra ilk defa... Dış sesleri var gücüyle bastıran iç sesim; puslu, sisli, yağışlı bir 30 mart akşamında 'başla artık ne bekliyorsun' u çıkarıverdi gizli sessizliğinden ve karmakarışık duyguları arasından... Ne mi bekliyordum? Böyle bir şey mi bekliyordum? Rutinlere devam etmekten başka bir şey beklemiyordum. Güneş doğmadan uyanan ben bir şey beklemiyordum. Beklenti pişmanlıktır. Hala bu fikirde değilim diyorsan henüz kandırılmamışsın. Tebrikler !