Ana içeriğe atla
31.03.2026 10:37
Yıllar sonra ilk defa...

Dış sesleri var gücüyle bastıran iç sesim;
puslu, sisli, yağışlı bir 30 mart akşamında
'başla artık ne bekliyorsun' u çıkarıverdi gizli sessizliğinden ve
karmakarışık duyguları arasından...
Ne mi bekliyordum?
Böyle bir şey mi bekliyordum?
Rutinlere devam etmekten başka bir şey beklemiyordum.
Güneş doğmadan uyanan ben
bir şey beklemiyordum.
Beklenti pişmanlıktır.
Hala bu fikirde değilim diyorsan henüz kandırılmamışsın.
Tebrikler !
Yorumlar
Yorum Gönder